Sayfalar

12 Temmuz 2011 Salı

AÜ SBMYO UZAKTAN EĞİTİM PROGRAMI

 

 

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde Uzaktan Eğitim Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı 2011–2012 Eğitim-Öğretim döneminde ÖSYM sistemiyle öğrenci almaya başlayacaktır. Bu program sayesinde turizm işletmelerinde çalışan meslek lisesi veya dengi lise mezunları, aynı zamanda hem çalışmak hem de turizm eğitimine devam etme imkânına sahip olacaktır.

 

Uzaktan Eğitim Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı hakkında detaylı bilgilere bir hafta içerisinde Akdeniz Üniversitesi web sayfasındaki linkten (http://akuzem.akdeniz.edu.tr) ve Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu web sayfasındaki linkten (http://sosyal.akdeniz.edu.tr/uzaktan-egitim) ulaşılabilecektir.

 

Üyeniz olan konaklama işletmelerini ilgili bu programımız konusunda bilgilendirmeniz konusunda yardımlarınızı rica eder, işbirliğimizin devamını dileriz.11.07.2011

 

 

Saygılarımızla,

 

 

 

                                                                                                       

                                                                                               Öğr. Gör. Dr. Zeki AKINCI

                                                                                               Turizm ve Otel İşletmeciliği

                                                                                                   Programı Koordinatörü

 

 

 

 

 

 

 

 

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

Kazım Karabekir Caddesi 07070 Çallı Antalya TÜRKİYE

Tel: + 90 242 346 41 60, + 90 242 345 13 30 Faks: + 90 242 345 95 28

Web: http://www.akdeniz.edu.tr/sosyal/index.html

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder